"Either write something worth reading or do something worth writing."

Pull me down

KAΘΕ STARTUP ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΤΟ SLOGAN ΤΗΣ;

Η δημιουργικότητα έχει πλέον περάσει σε πολλούς- αν όχι όλους- τομείς εργασίας και το κοινό έχει την ανάγκη να τη δει, όπως και την ικανότητα να τη διακρίνει/ εκτιμήσει.

Αυτό συνεπάγεται πως κάθε καινούργια προσπάθεια, είτε ορίζεται ως εταιρεία είτε ως μία απλή παρουσίαση της δουλειάς μας, καλείται να χαρακτηρίζεται από δημιουργικότητα. Η τελευταία δεν αποτυπώνεται μόνο στο έργο, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που ο καθένας προσφέρει, αλλά και στον τρόπο προβολής. Η δημιουργικότητα θέλουμε να φαίνεται!

Έχετε σκεφτεί ήδη ένα έξυπνο όνομα για τη νέα σας startup; Μήπως ετοιμάσατε ένα ιδιαίτερο λογότυπο, που θα συνοδεύει το όνομά της; Αν ναι, τότε μάλλον έφτασε η ώρα να “μιλήσετε” για πρώτη φορά στο κοινό σας μέσω ενός slogan/ motto.

Γιατί είναι απαραίτητο το slogan;

  • Παρουσιάζει το αντικείμενο της startup
  • Προκαλεί συναισθήματα στους πιθανούς πελάτες.
  • Κάνει γνωστή την επιχείρηση σε ευρύτερο κοινό.
  • Βοηθάει στο επικοινωνιακό πλάνο.
  • Αποδίδει γρήγορα την ουσία.
  • Κάνει τη startup να μένει αξέχαστη!
  • Δείχνει ότι έχετε δουλέψει με μεράκι για τη δημιουργία αυτής της επιχείρησης, δηλαδή το ψάχνετε λίγο παραπάνω και το πάτε ένα βήμα παραπέρα.
  • Συμβάλλει στην αποτελεσματική αντιμετώπιση του ανταγωνισμού.

Τι θέλουμε από το slogan μας;

  • Nα μην ξεπερνάει τις τρεις με τρεις λέξεις.
  • Να συνδέεται κάπως με την καθημερινότητα του target group, που απευθύνεστε.
  • Να εκφράζει τo αντικείμενο και τη φιλοσοφία της startup.
  • Να είναι έξυπνο.
  • Αν είναι εφικτό, να έχει χιούμορ.
  • Να μην είναι κοινό με το λογότυπο της startup. Θέλουμε κάτι διαφορετικό!
  • Nα έχει ρυθμό! Αυτό σημαίνει να διαβάζεται, αλλά και να ακούγεται ωραία. Μπορεί να μην περιλαμβάνει δόκιμους όρους, αλλά να είναι ευχάριστο, κατανοητό και παιχνιδιάρικο. Για παράδειγμα μπορεί να έχει συνταχθεί μέσα από ένα λογοπαίγνιο ή μία  “αδόκιμη” σύνθεση λέξεων, οι οποίες όμως διακρίνονται κι ας είναι “πίσω από τις λέξεις”.

Μην ξεχάσετε!

  • Ν’ απομονώσετε μία “key area” της startup, την οποία θα προβάλλετε μέσα από το slogan σας. Αυτό μπορεί να συνδέεται με κάποια δράση, δραστηριότητα, υπηρεσία κτλ.
  • Μην παραλείψετε να είστε ειλικρινείς.