"Either write something worth reading or do something worth writing."

Pull me down

ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΠΡΙΝ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ BLOG

Έχεις μία πολύ καλή ιδέα. Δεν έχεις το απαραίτητο κεφάλαιο, για να την κάνεις πράξη σε φυσικό κατάστημα ή σ’ ένα eshop/ website κι έτσι αποφάσισες να κάνεις το δικό σου blog.

No 1: Έξυπνη κίνηση, αφού έτσι μπορείς με λιγότερα έξοδα να τεστάρεις αν όντως η, κατά τη γνώμη σου, έξυπνη ιδέα έχει απήχηση.

Νο 2: Διαμορφώνεις, πριν καν φτιάξεις επιχείρηση, το κοινό σου. Το λεγόμενο target group. Πως; Με τη θεματολογία που επιλέγεις και τη γλώσσα που χρησιμοποιείς.

Τι πρέπει να προσέξεις

1. Θέλουμε το blog σου να έχει ένα πρωτότυπο όνομα.

2. Το όνομα του blog να σχετίζεται είτε με το πρόσωπό σου είτε- ακόμη καλύτερα- με τη θεματολογία σου.

3. Τα άρθρα πρέπει να είναι στοχευμένα, κάτω από έναν κοινό- θεματικό παρονομαστή. Όχι τώρα που βρήκαμε “βήμα”, μιλάμε για τα πάντα!

4. Από την αρχή ξεκαθαρίζεις το κοινό, στο οποίο θέλεις ν’ απευθυνθείς. Κάνεις μία σχετική έρευνα και υιοθετείς ένα δικό σου τρόπο γραφής. Αν δε μπορείς, αλλά έχεις τις ιδέες, ζήτησε από έναν επαγγελματία κειμενογράφο να σε βοηθήσει.

5. Φροντίζεις τα εικαστικά του blog σου. Η εικόνα, το design και πιο ανέξοδα, η φωτογραφία (το κόστος φυσικά ανεβαίνει, αν μιλάμε για δουλειά επαγγελματία φωτογράφου) δημιουργούν την πρώτη εντύπωση. Και ξέρεις τι λένε για την πρώτη εντύπωση…

6. Περνάς την ιδέα σου, με κάθε τρόπο. Βασίζεσαι σε αυτή και χτίζεις το content.

7. Προσέχεις την κατασκευή URL. Τα θέλουμε SEO κι εδώ!

Πρώτα από όλα! Κοιτάς τον ανταγωνισμό σου. Ναι, παρθενογένεση δεν υπάρχει πια κι ειδικά στο διαδίκτυο. Οπότε καλό θα ήταν να ξέρεις με ποιους έχεις να κάνεις και τι διαφορετικό μπορείς να δώσεις. Ή έστω ΠΩΣ διαφορετικά μπορείς να το δώσεις!

Next steps

Α. Δεν αμελείς την ανανέωση του blog σου. Αν το κάνεις, χάνεις! Κοινό και τη δική σου προσωπική επαφή με το νέο εγχείρημα.

Β. Ανανεώνεις περίπου δύο φορές την εβδομάδα.

Γ. Δεν κουράζεις με μεγάλα άρθρα.

Δ. Δεν ξεχνάς τα meta description, keywords και tags. Τα περνάς πάντα στο διαχειριστικό, αν θέλεις να βρίσκουν κι εσένα και το blog σου!

Ε. Οργανώνεις ένα πλάνο δημοσιεύσεων ανά εβδομάδα ή μήνα. Αν δεν έχεις τον χρόνο, ζητάς τη βοήθεια ενός επαγγελματία κειμενογράφου.