"Either write something worth reading or do something worth writing."

Pull me down

ΓΙΑΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ BLOG

Εδώ και πολλά χρόνια οι bloggers αποτελούν μία ξεχωριστή δύναμη, που όχι μόνο δεν την αμφισβητεί κανείς αλλά αντιθέτως την επιζητά! Οι μεγάλες- ή και μικρές εταιρείες- τη θέλουν για την προώθηση των προϊόντων κι υπηρεσιών τους, ενώ υπάρχουν κι εκείνοι που αποφασίζουν να προωθήσουν την “καλή” ιδέα τους ξεκινώντας από κάτι “αναίμακτο” οικονομικά όπως μπορεί αρχικά να είναι ένα blog.

6+1 Λόγοι για τους οποίους χρειάζεσαι ένα blog!

1. Σε φέρνει πιο κοντά με το κοινό και τους πελάτες σου. Έτσι σε βοηθάει να καταλάβεις τι αρέσει και τι δεν έχει την ίδια απήχηση. Το αποτέλεσμα; Επαναπροσδιορισμός εμπορικής πολιτικής ή επιχειρηματικής στρατηγικής βάσει πραγματικών δεδομένων.

2. Δε “φορτώνεις” το website σου με όλες εκείνες τις θεωρητικά “περιττές” πληροφορίες. Τι σημαίνει αυτό; Σ’ ένα εταιρικό site δε χωρούν περιττά λόγια, παρά η περιγραφή των υπηρεσιών- προϊόντων και τα στοιχεία επικοινωνίας. Αν όμως επιθυμείς να προωθήσεις τη δουλειά σου κι έμμεσα, προχωρώντας τη ένα βήμα παραπέρα με μία πιο έμμεση πώληση το blog ενδείκνυται για την παρουσία αυτής της πληροφορίας. Τα άρθρα, που θα αγγίξουν τους πελάτες αποδίδουν, αφού του δίνουν έναν ακόμη λόγο για να αξιοποιήσει το αντικείμενο της εργασίας σου. Εξαρτάται βέβαια πως θα το παρουσιάσεις! Η βοήθεια ενός επαγγελματία κειμενογράφου κρίνεται σημαντική.

3. Γιατί όλοι έχουν! Και κυρίως οι περισσότεροι ανταγωνιστές σου. Αν θέλεις λοιπόν να έχεις μία ολοκληρωμένη παρουσία στο διαδίκτυο, που δεν περιφρονούν ούτε οι πελάτες, ούτε οι ανταγωνιστές κι ούτε οι μηχανές αναζήτησης όπως η Google, τότε καλείσαι να δημιουργήσεις ένα blog.

4. Για τη δημιουργία ενός προφίλ/ branding. Η αμεσότητα συμβάλλει στη δημιουργία του branding. Όπως και το προφίλ που δημιουργείται μέσα από τα άρθρα και τις φωτογραφίες ενός blog. Η εικόνα και οι λέξεις δημιουργούν μία εντύπωση. Αν αυτή είναι καλή, τότε το blog σου πέτυχες κάτι παραπάνω από το σκοπό του!

5. Για στατιστικούς λόγους. Το blog αποτελεί κι αυτό ένα online εργαλείο βάσει του οποίου μπορείς να καταλάβεις πως πορεύεσαι επαγγελματικά. Είναι καλή η ιδέα σου; Αρέσει το προϊόν σου; Όλα αυτά μπορείς να τα μάθεις εύκολα από τις στατιστικές αναλύσεις που σου δίνουν τα αποτελέσματα των άρθρων του blog σου. Κι αντιστροφα! Το ίδιο το blog μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη δημοσίευση θετικών reports και μίας επιχειρηματικής επέκτασης.

6. Γιατί έχει δημιουργικό χαρακτήρα. Η δημιουργικότητα, ειδικά σε περιόδους οικονομικής- κοινωνικής- πολιτικής κρίσης, αρχίζει να εργάζεται σκληρά. Κι εκτιμάται αναλόγως. Οτιδήποτε έχει δημιουργικό χαρακτήρα και μάλιστα έξυπνο, χιουμοριστικό ή αισθητικά ξεχωριστό και κυρίως άμεσο- για να “μιλάει” σε περισσότερους, διαδίδεται εύκολα. Δημιουργείς κοινό και συγκεντρώνεις, αν θέλεις, emails. Τα ίδια στοιχεία μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις και για ένα Newsletter.

7. Tα backlinks από το blog σου θα αυξήσουν το page rank της ιστοσελίδας σου. Απόφυγε τις υπερβολές στα backlinks.