"Either write something worth reading or do something worth writing."

Pull me down

ΔΕ ΣΥΜΠΑΘΩ ΤΑ SOCIAL MEDIA, ΑΛΛΑ ΤΑ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ!

Μη νιώθεις μόνος ή μόνη... Υπάρχουν πολλοί επαγγελματίες εκεί έξω- ακόμη και στο χώρο του digital- που αγαπούν τη δουλειά τους αλλά αρνούνται να την προβάλλουν μέσω των Social Media. Αρκετοί μάλιστα από αυτούς δεν έχουν οι ίδιοι ούτε Facebook Page, με αποτέλεσμα να μη γνωρίζουν καν πως θα κάνουν το set up.

Ας ξεκινήσουμε από δύο κοινές παραδοχές:

1) Η δημιουργία Social Media για την επιχείρησή σου θέλει φροντίδα, συνέπεια και αφιέρωση καθημερινού χρόνου.

2) Αυτόματα έρχεσαι αντιμέτωπος/ -η με το κοινό σου!

Στη συνέχεια θα θέλαμε να σου ξεκαθαρίσουμε πως η επαγγελματική σελίδα δε θα μαρτυρά τίποτα από την προσωπική ζωή σου, παρά μόνο αν εσύ συνδέσεις αυτά τα δύο. Επομένως, η φράση «Δε μου αρέσει να κοινοποιώ τα πάντα σε όλους και δεν ξέρω πως μπορεί να χρησιμοποιηθεί το υλικό» αποτελεί απλά μία δικαιολογία.

Ωστόσο η κατοχύρωση του υλικού που δημοσιεύεις με τη βοήθεια ενός λογοτύπου ή link από το website σου είναι κρίσιμη και για την εσαεί διαφήμισή σου. Σκέψου μόνο τι θα γίνει αν προκύψει από τη δική σου επαγγελματική σελίδα ένα viral post!

Στην αρχική λοιπόν φάση που βρίσκεσαι, κατά την οποία ακόμη επεξεργάζεσαι την ιδέα της δημιουργίας επαγγελματικών Social, καλείσαι να εκπαιδευτείς. Να ψάξεις, να μάθεις, να ερευνήσεις τον ανταγωνισμό, να «παίξεις» λίγο στα κρυφά με το Facebook, το Instagram, το Pinterest, το LinkedIn, το Twitter, το YouTube και τα υπόλοιπα digital Media.

Α! Και για ν’ ανακουφιστείς λίγο, μάθε πως δε χρειάζεται κάθε επάγγελμα κι επιχείρηση να έχει ΟΛΑ τα Social Media!!! Ενημερώσου και διάλεξε αυτό που ταιριάζει καλύτερα στη δική σου περίπτωση. Για παράδειγμα fashion χωρίς Instagram και Pinterest, ξέχασέ το! Απλά δε υφίσταται... Τέλος, η "άχρηστη" πληροφορία της ημέρας λεέι πως το Blogging, δηλαδή το Blog, ανήκει στα Social Media.

Εναλλακτικά ζήτησε τη βοήθεια ενός κειμενογράφου ή Social Media Manager που ασχολείται πιο ευχάριστα με το συγκεκριμένο αντικείμενο, έχει εμπειρία- γνώση και μπορεί να εκφράσει αυτά που εσύ θέλεις με τον τρόπο και το μέσο που επιθυμείς. Και που ξέρεις; Μπορεί τελικά να σου αρέσει!