"Either write something worth reading or do something worth writing."

Pull me down

Blogging & Social Media

Μία μέρα χάζευα στο ίντερνετ και το μάτι μου έπεσε σ’ ένα poster για τα social media, που έλεγε το εξής απλό… Μarketing is no longer about the stuff that you make, but about the stories you tell. Πράγματι, η εταιρική κουλτούρα έχει διαφοροποιηθεί προκειμένου να φιλοξενήσει τα social media κι οι περισσότερες επιχειρήσεις πλέον, ξεκινώντας από τις πολυεθνικές, δίνουν μεγάλη βάση στην επικοινωνία με τους πελάτες τους μέσω του blogging και microblogging (social media).

Η social πλευρά μας

Το googlelovesme «ανοίγει» το blog ή την εταιρική σας σελίδα στα διάφορα social media, όπως είναι για παράδειγμα το facebook κι αναλαμβάνει να τα «τρέξει». Αυτό σημαίνει πως μέσα από την καλή συνεργασία και συχνή επικοινωνία μαζί σας, σκοπεύει να προτείνει ιδέες που θα κινήσουν το ενδιαφέρον του κοινού (target group) που απευθύνεστε, να κάνει τακτικά posts, ν’ απαντάει στα μηνύματα πελατών, ν’ αναπτύξει τον επιχειρηματικό σας κύκλο και να προβάλλει τη δουλειά σας με τον πιο σύγχρονο τρόπο.

Γιατί «συμπαθούμε» τα social media

Είναι η «εύκολη λύση»! Προβάλλετε σχεδόν ανέξοδα την επιχείρησή σας, προσεγγίζετε τους πελάτες προωθώντας έμμεσα την εταιρική σας κατεύθυνση - πολιτική με μία σχετική θεματολογία κι ουσιαστικά διαφημίζεστε σ’ έναν ιστοχώρο με μεγάλη κίνηση, δεδομένες προοπτικές κι αυξανόμενη ισχύ στο ευρύ κοινό.

Ειδικότερα η ευκολία της αμφίδρομης και συχνά instant επικοινωνίας, βοηθάει στην ανταλλαγή πληροφοριών κι απόψεων ενώ δίνει μία πιο ξεκάθαρη εικόνα για αυτό που επιθυμούν οι πελάτες. Παρά λοιπόν τα θέματα που έχουν προκύψει σχετικά με το microblogging κι αφορούν την ασφάλεια, την ιδιωτικότητα και integration (αναπροσαρμογή εταιρικών στόχων), τα social media τα χρειαζόμαστε στην επαγγελματική ζωή μας!