Εταιρικό Slogan/ Εύρεση Corporate Motto

Το εταιρικό slogan είναι αυτό που θα προκαλέσει τις πρώτες αντιδράσεις του κοινού, στο οποίο απευθύνεστε. Είναι εκείνο που θα του δημιουργήσει συναισθήματα, θα τον κάνει να χαμογελάσει και θα του δείξει ότι έχετε ασχοληθεί με μεράκι για την επιχείρησή σας. Το μήνυμα πρέπει να είναι ξεκάθαρο!

Προσωπικά, μετράω αρκετές φορές που ενώ περιμένω ν’ ανάψει το φανάρι, γεμίζω το «νεκρό» αυτό χρόνο παρατηρώντας τις ταμπέλες των καταστημάτων γύρω μου. Κάποιες από αυτές έχουν πολύ έξυπνους, πρωτότυπους και καλοδουλεμένους τίτλους που σου τραβούν την προσοχή ενώ κάποιες άλλες προκαλούν την ίδια ανία με τον, συμπαθέστατο κατά τα άλλα, κόκκινο κυριούλη (το γνωστό «Σταμάτη») του φαναριού.

Και δεν είναι ο ψυχαναγκασμός της κειμενογράφου αλλά η επιθυμία να δεις κάτι ωραίο και έξυπνο γύρω σου. Εξάλλου όταν ο κόσμος που μοιράζεσαι, είναι πιο δημιουργικός τότε η καθημερινότητα κυλάει περισσότερο ευχάριστα…

Εταιρικό Slogan για να μείνετε αξέχαστοι

Κάπως έτσι, απλά και μέσα στην τρέλα της καθημερινής ρουτίνας του καθενός, λειτουργούν και τα slogan ή τα motto των εταιρειών. Μερικά από αυτά είναι αρκετά «δυνατά» ώστε να κεντρίσουν το ενδιαφέρον κι άλλα μοιάζουν σαν να μην υπήρξαν ποτέ.

Το GLM μπαίνει στην ψυχολογία του κοινού (target group) που απευθύνεστε, «κλέβει» κάτι από την καθημερινότητά του, παίζει με το λόγο κι επιστρατεύοντας μεγάλες δόσεις χιούμορ (αλλά και σοβαρότητας, βεβαίως βεβαίως!) εντυπώνει το δικό σας brand στη συνείδηση των πελατών μ’ ένα slogan ή motto που θα αφήσει την επιχείρησή σας… αξέχαστη!

Θέλετε να προσεγγίσετε κάπως χαριτωμένα τον υποψήφιο πελάτη σας; Επιθυμείτε η εταιρεία σας να παραμείνει για χροοόνια γνωστή χάρη σε αυτό που προσφέρει, μ’ έναν έξυπνο κι αξιομνημόνευτο τρόπο; Δημιουργήστε μία σύντομη, χαρακτηριστική, «πιασάρικη» κι αντιπροσωπευτική του προϊόντος ή της υπηρεσίας που προσφέρετε, φράση.

Leave a comment