Το περιεχόμενο διαφημιστικών καταχωρήσεων είναι μία παραδοσιασκή, ας το πούμε έτσι, παράμετρος του copywriting αλλά και της γραφιστικής. Μια φορά κι έναν καιρό, από ένα έντυπο ξεκινούσαν όλα στη διαφήμιση…
Σήμερα, που η διαφήμιση γίνεται πλέον digital, οι διαφημιστικές καταχωρήσεις χρειάζονται ένα γρήγορο, εύπεπτο και “to the point”, περιεχόμενο. Το μήνυμα μπορεί να περάσει στον χρήστη και με απλά λόγια, αρκεί οι λέξεις που θα χρησιμοποιηθούν να “μιλούν” στην καρδιά, το χιούμορ ή την ανάγκη που έχει στη δεδομένη φάση της ζωής του.
Το GLM γράφει το κατάλληλο κι αποκλειστικό για εσάς Δελτίο Τύπου και συντάσσει το κείμενο για την καταχώρηση ή το διαφημιστικό Flyer της επιχείρησής σας, στο ύφος που εσείς επιλέγετε.
Περιεχόμενο Διαφημιστικών Καταχωρήσεων: Γιατί η παράδοση “μετράει” ακόμη
Από τη μία υπάρχουν κάποιοι Κλάδοι της αγοράς που δουλεύουν ακόμη με το έντυπο. Από την άλλη, μία διαφημιστική καταχώρηση μπορεί να μεταφερθεί και online. Για την ακρίβεια χωρίς διαφήμιση δεν προχωράει τίποτα στο διαδίκτυο. Κι επειδή οι διαφημίσεις είναι πολλές και περνούν πιο γρήγορα από τις στιγμές μπροστά από τα μάτια μας, το καλό περιεχόμενο διαφημιστικών καταχωρήσεων θα καταφέρει να τραβήξει την προσοχή.
Για εμάς το περιεχόμενο κρίνεται από την αισθητική, το χιούμορ και τις λέξεις που θα αξιοποιηθούν προσεκτικά προκειμένου να περάσουν το άμεσο, κατανοητό και στοχευμένο μήνυμα στο κοινό.
Με βάση το status της επιχείρησής σας
Σοβαρό κι αυστηρό; Παιχνιδιάρικο και περισσότερο «πιασάρικο»; Σύντομο και περιεκτικό; Με περισσότερες πληροφορίες και λιγότερα επιπλέον λόγια; Σύγχρονο κι άμεσο; Τυπικό και τελείως εταιρικό; Η επιλογή δική σας!
Εμείς σάς δίνουμε την ιδέα και κάνουμε την πρότασή μας κάθε φορά, με βάση το είδος και το status της επιχείρησής σας. Ανάλογα τελικά με το τι σας αρέσει, ετοιμάζουμε ένα «δυνατό» κείμενο για το Δελτίο Τύπου, την επόμενη Καταχώρηση ή το νέο Flyer που θ’ απογειώσει την εταιρεία σας στα μάτια των συνεργατών, των ανταγωνιστών, των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και φυσικά των δυνάμει ή εν ενεργεία πελατών.