Το Social Media Content αποτελεί μία πολύτιμη παράμετρο του Digital Content. Μία από τις συνηθισμένες ερωτήσεις που μας κάνουν, είναι αν πρέπει μία επιχείρηση να έχει Facebook ή Instagram. Η απάντηση είναι ξεκάθαρη: Και τα δύo! Τα Social Media όμως δε σταματούν σε αυτά τα δύο μέσα, αφού υπάρχουν το YouTube, το LinkedIn, το Pinterest, το Twitter κ.ά.
Κάθε ένα από τα Social Media έχει το δικό του κοινό, από την άποψη της ηλικίας ή των ενδιαφερόντων, και τον δικό του στόχο.
Το αιώνιο ερώτημα είναι “Πόσο διαρκεί ο έρωτας/ η αγάπη;”
Το πραγματικό ερώτημα όμως σε ό,τι αφορά το digital content, είναι “Πόσο διαρκεί η απήχηση του Content σου στα Social Media;”
Τι “κερδίζουμε” από το Instagram:
1. Καλύτερο engagement, κυρίως χάρη στις θεματικές κατηγορίες που προσφέρει.
2. Απήχηση σε πιο νεανικό κοινό.
3. Ενίσχυση της αισθητικής της επιχείρησής σας, ανάλογα με το προφίλ που θα αποφασίσετε να εκφράσετε.
Τι “κερδίζουμε” από το Facebook:
1. Καλύτερο reach, κυρίως χάρη στην παλαιότητα του μέσου. Το Facebook “πιάνει” σχεδόν όλες τις ηλικίες και έχει σαφώς μεγαλύτερη βάση χρηστών (προς το παρόν τουλάχιστον).
2. Ελευθερία στο να προωθήσεις το website και blog σου μέσω των links, που έχεις την επιλογή να προσθέσεις στις αναρτήσεις. Στο Instagram αντίστοιχα, τα links δεν είναι linkable ώστε να μπορούν να οδηγήσουν τον χρήστη απευθείας στην online επιχείρησή σου.
Τι σημαίνει “καλό content” στα Social Media (και όχι μόνο)
1. Αυθεντικό και μοναδικό
2. Ενδιαφέρον και άξιο να γίνει share
3. Targeted
4. Επίκαιρο και έγκυρο
5. Σύντομο και περιεκτικό (γράφουμε συχνά, αλλά όχι πολλά)
6. Κατανοητό και ξεκάθαρο
7. Συναισθηματικό (emotional) όπου και όσο χρειάζεται
8. Να δημιουργεί προσδοκίες στον υποψήφιο πελάτη
9. Να ικανοποιεί τις ανάγκες του υπάρχοντος πελάτη
10. Να μην είναι intrusive
11. Να συνδέει την επιχείρηση με μία εμπειρία (customer experience), ώστε να ταυτίζεται το κοινό