Copywriting: Αυτά είναι τα Trends για το 2024

Ο κειμενογράφος είναι ένα από τα επαγγέλματα, που (θα) έχουν μέλλον παρά τη συχνή απορία των τελευταίων μηνών για το αν θα αντικατασταθεί από την τεχνητή νοημοσύνη. Στην πραγματικότητα η AI θα γίνει ένα από τα πιο αποτελεσματικά εργαλεία και το νούμερο ένα (1) copywriting trend για το 2024! Κι αφού το λύσαμε αυτό, τουλάχιστον τώρα, ας δούμε ποιες είναι οι τάσεις στο copywriting για το νέο έτος.

Copywriting Trends: Τι πραγματικά «παίζει» στην αγορά

  • Artificial Intelligence
  • Personalization
  • Storytelling
  • Authenticity

Ας ξεκινήσουμε ανάποδα με το θέμα της αυθεντικότητας. Η αυθεντικότητα στο περιεχόμενο είναι αυτή που το κάνει ποιοτικό και μοναδικό. Μάλιστα η αυθεντικότητα αποτελεί ένα χαρακτηριστικό, το οποίο πλέον μπορεί να αναγνωριστεί εύκολα και γρήγορα από τις μηχανές αναζήτησης. Αν λοιπόν αναγνωριστεί, τότε θα εκτιμηθεί αναλόγως και το κείμενό σου θα έχει επιτυχία. Το μέλλον του copywriting είναι στις πραγματικές ιστορίες, δηλαδή στο αυθεντικό storytelling. Οι ιστορίες οδηγούν το κοινό σου στην ταύτιση και προκαλούν το ενδιαφέρον του, κάτι που είναι ο βασικός στόχος ενός κειμενογράφου.

Συνεχίζουμε με το Personalization και με την AI, δύο χαρακτηριστικά που εντάσσουμε εσκεμμένα στην ίδια παράγραφο αφού μπορούν να συνδυαστούν αποδοτικά. Από τη μία λοιπόν η τεχνητή νοημοσύνη κι από την άλλη η προσωπική πινελιά. Η τεχνητή νοημοσύνη ή αλλιώς η AI «διαβάζεται» κάπως ρομποτικά, αφού έχει έλλειψη δημιουργικότητας και πάθους. Και κάπου εδώ κάνει τη δυναμική εμφάνισή τους το personalization, για να αξιοποιήσει την τεχνολογία της τεχνητής νοημοσύνης χωρίς να χάσει την κατεύθυνση μίας προσωπικής κι εξατομικευμένης στρατηγικής στο copy και γενικότερα, στο περιεχόμενο.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει και το γεγονός ότι το περιεχόμενο γίνεται ακόμη πιο επικοινωνιακό σαν μία πρόσκληση για σκέψη ή συζήτηση. Αυτό επιτυγχάνεται μέσα από τα Social Media και τη διάδραση.

Τέλος από το 2023 διατηρούμε ως copywriting trend για το 2024 το βίντεο κι ειδικότερα τα σύντομα βίντεο των 30 δευτερολέπτων, που θέλουμε να μοιάζουν περισσότερο οργανικά- σε ό,τι αφορά στο σενάριό τους- παρά πωλησιακά. Τι σημαίνει αυτό; Δημιουργούμε εμπνευσμένο σενάριο για βίντεο (video script), το οποίο θα αφορά το κοινό στο οποίο απευθυνόμαστε. Για να το επιτύχουμε, απαιτείται έρευνα και στόχευση.

Copywriting 2024: Στην εξειδίκευση είναι η επιτυχία

Η επιτυχία ενός σύγχρονου κειμενογράφου είναι στη γνώση, την εμπειρία αλλά και στην εξειδίκευση. Το ιδανικό είναι ένας κειμενογράφος να εξειδικεύεται σε μία ορισμένη αγορά, ακόμη και σ’ έναν τύπο copywriting.

Μερικές από τις αγορές που έχουν copywriting ενδιαφέρον είναι:

  • Finance
  • Wellness
  • E- commerce
  • Real Estate
  • Medical

Παραδείγματα τύπων εξειδίκευσης copywriting είναι τα εξής:

  • Email copywriting
  • Blog copywriting
  • Social media copywriting
  • Video script copywriting