Ο λόγος για τον συνδυασμό δύο ξεχωριστών υπηρεσιών, αυτής του Content Marketing και του Email Marketing.
Στόχος της συγκεκριμένης συνδυαστικής υπηρεσίας είναι η στόχευση σε συγκεκριμένο κοινό (target group) online και η αποστολή μαζικών emails για διαφήμιση της υπηρεσίας ή του προϊόντος σας.
Έχετε σκεφτεί όμως γιατί πρέπει να δώσετε περισσότερη σημασία και να αφιερώσετε παραπάνω χρόνο στη δημιουργία του περιεχομένου, που θα περιλαμβάνει το email που θα σταλεί από εσάς;
Email Content Marketing: Τι επιτυγχάνει η “1+1” υπηρεσία
- Τη διατήρηση ή και ανάπτυξη της σχέσης σας με τον πελάτη
- Την ενημέρωση για ό,τι καινούργιο αφορά στην επιχείρησή σας κι αυτό που προσφέρει στο κοινό της
- Την ενίσχυση της εμπιστοσύνης του καταναλωτή
- Την επιβεβαίωση του κύρους που έχει η εταιρεία σας
- Την προσέλκυση νέων πελατών
Στοχεύει τόσο στον υπάρχοντα όσο και στον δυνητικό πελάτη. Το Content Marketing είναι αυτό που θα συμβάλλει αποτελεσματικά στη στόχευση, μέσα από τη δημιουργία, τη διαφήμιση και τη διανομή της πληροφορίας.
Ωστόσο το περιεχόμενο του email που θα “φύγει” από εσάς, θέλουμε να χαρακτηρίζεται από ποιότητα, σχετικότητα και ενδιαφέρον, ώστε να το ανοίξει και να το διαβάσει ο παραλήπτης του.
Η αρχή γίνεται από τον έξυπνο τίτλο, το θέμα του email που θα κάνει τον χρήστη να ασχοληθεί.