Αρθρογραφία για Blog- Blog Post

Αρθρογραφία για Blog ή αλλιώς δημιουργία περιεχομένου για το αντικείμενο που αφορά στον Κλάδο σας. Το Blog αποτελεί εκείνο το κομμάτι της ιστοσελίδας, στο οποίο έχουμε τη δυνατότητα να ανεβάζουμε οτιδήποτε θεωρείται ως “περιττή” πληροφορία.

Και τι εννοούμε όταν λέμε “περιττή” πληροφορία; Για παράδειγμα ένα άρθρο που σχετίζεται έμμεσα και όχι άμεσα με την υπηρεσία ή το προϊόν σας. Ο χρήστης που θα μπει στην ιστοσελίδα σας, θα ψάξει για κάτι συγκεκριμένο και θα θέλει να ενημερωθεί για ό,τι έχετε να του προσφέρετε, για το ποιοι είστε ή που εδρεύετε. Εκείνος όμως που θα οδηγηθεί από link σε link ή από το search σε μία μηχανή αναζήτησης στο website σας;

Αρθρογραφία για Blog: Και ο χρήστης μετατρέπεται σε πελάτη

Ουσιαστικά μιλάμε για στοχευμένο κοινό, το οποίο δε θα γράψει στη μηχανή αναζήτησης το δικό σας brand αλλά θα ψάξει για κάτι σχετικό. Αν η απάντηση που αναζητάει, βρεθεί σε ανάλογο περιεχόμενο όπως είναι ένα άρθρο τότε ο απλός χρήστης μετατρέπεται αυτόματα σ’ έναν εν δυνάμει πελάτη.

Η αρθρογραφία για Blog προσφέρει ακριβώς αυτή τη “μετατροπή” του χρήστη, σ’ έναν δυνητικό καταναλωτή της υπηρεσίας ή του προϊόντος που παρέχετε.

Αντίστοιχα ένας ήδη υπάρχον πελάτης/ καταναλωτής θα δει ότι μέσα από την ανανέωση του περιεχομένου, είστε γνώστης του αντικειμένου σας και θα διατηρεί την επαφή μαζί σας χάρη στο κίνητρο που εσείς του δίνετε. Το καλό κείμενο, που “μιλάει” στην καρδιά ή στην ανάγκη ενός καταναλωτή, αποτελεί πράγματι ένα κίνητρο για αγορά.

Προσοχή όμως! Τα άρθρα και Blog Posts για να “δουλέψουν”, να προωθηθούν στα Social Media και να μείνουν για καιρό σε μία μηχανή αναζήτησης ως “καλό content”, που είναι και ο στόχος του copywriting, θέλουμε να είναι αποτελέσματα της σύνταξης νέων, πρωτότυπων άρθρων μ’ ενδιαφέρον περιεχόμενο και επικαιρότητα. Η αντιγραφή δεν αρέσει ούτε στο Blog, ούτε στη Google, ούτε στον χρήστη.

 

Leave a comment