Travel & Tourism Copywriting: Τι παραπάνω προσφέρει το κείμενο στην επιχείρησή σας

Σε μία ιστοσελίδα που αφορά στον Κλάδο του Τουρισμού, εστιάζουμε σε δύο σημεία. Πρώτον στο design και τη δομή της ιστοσελίδας και δεύτερον στην εμπειρία του χρήστη (user experience). Γιατί πλέον κάθε online επιχείρηση αποτελεί μία ξεχωριστή εμπειρία. Όπως ακριβώς κι ένα ταξίδι…

Αυτά τα δύο λοιπόν κάνουν τη σπουδαία δουλειά, φέρνοντας το κοινό στην επιχείρησή σας κι ενισχύοντας το engagement με το website σας. Το κατάλληλο κείμενο και το αντίστοιχα προσεκτικά σχεδιασμένο και μελετημένο, copywriting θα εμπνεύσουν και θα πείσουν ώστε οι ταξιδιώτες- χρήστες να γίνουν τελικά οι επόμενοι πελάτες σας.



Γιατί χρειάζεστε το Tourism website copywriting

  • Έχει απλό κατανοητό λόγο, που προσελκύει τους δυνητικούς τουρίστες στο μέρος/ το κατάλυμά σας.
  • Δημιουργεί προσωπική επαφή με τον χρήστη και δυνητικό τουρίστα/ φιλοξενούμενο.
  • Προσφέρει business credibility, αφού απαντάει στις ερωτήσεις του εύκολα, γρήγορα και πειστικά.
  • Βοηθάει τους ταξιδιώτες να σας εντοπίσουν και να επικοινωνήσουν μαζί σας.

8+ 1 tips για το σωστό το Travel & Tourism Copywriting

  1. Προσπαθήστε να παραμείνετε αυθεντικοί, περιγράφοντας ειλικρινά και όσο πιο παραστατικά γίνεται την επιχείρησή σας. Ο χρήστης έχει πλέον την ικανότητα να αναγνωρίζει αυτό που θέλει ανάμεσα στην υπερπληροφόρηση και να διακρίνει το καλύτερο για εκείνον και την οικογένεια ή την παρέα του.
  2. Να είστε συγκεκριμένοι στο κείμενο και να χρησιμοποιείτε τις κατάλληλες λέξεις κλειδιά και τεχνικές για ένα SEO- friendly content. Γι’ αυτό χρειάζεστε τη βοήθεια ενός έμπειρου επαγγελματία για τα κείμενα, τον οποίο πρέπει να εμπιστευθείτε για ένα ολοκληρωμένο και φιλικό στις μηχανές αναζήτησης, αποτέλεσμα. Για παράδειγμα η επαναληψιμότητα ορισμένων λέξεων είναι όχι μόνο σωστό, αλλά κι απαραίτητο.
  3. Διατηρήστε μία κατανοητή δομή, για μία εύκολη πλοήγηση στη σελίδα σας. Ο χρήστης θέλουμε να βρίσκει απευθείας, ακόμη και με μία διαγώνια ανάγνωση του κειμένου, αυτό που ψάχνει. Έτσι θα μείνει περισσότερο στη σελίδα και θα μπει στη διαδικασία να αναζητήσει, να μάθει, να κάνει book.
  4. Δώστε επιπλέον ιδέες και συμβουλές για το τι μπορεί να κάνει ο τουρίστας στην ευρύτερη περιοχή. Η εμπειρία ξεκινάει από το booking ενός ταξιδιού. Έτσι λοιπόν δώστε του υλικό για να ονειρεύεται και να προγραμματίζει!
  5. Δείτε τον ανταγωνισμό, εμπνευστείτε από αυτόν αλλά μην τον αντιγράψετε. Το δικό σας προσωπικό στοιχείο είναι που θα κάνει τη διαφορά! Ο πρώτος και βασικός κανόνας ενός επαγγελματικού κειμένου είναι πρωτότυπο, ενδιαφέρον content.
  6. Κάντε το όσο πιο εύκολο για τον χρήστη! Τόσο σε ό,τι αφορά στην πλοήγηση όσο και σε ό,τι αφορά στην πληροφορία. Ο χρόνος του σύγχρονου ανθρώπου είναι περιορισμένος κι εμείς δε θέλουμε να τον σπαταλήσουμε περισσότερο. Γι’ αυτό προσφέρουμε την πληροφορία και την απαιτούμενη ενημέρωση στις πρώτες προτάσεις μας.
  7. Επικοινωνήστε τη φροντίδα, την ασφάλεια, τη φιλοξενία που προσφέρετε. Ο χρήστης και ταξιδιώτης πρέπει να αισθάνεται από πριν πως θα περάσει καλά και θα νιώθει ασφάλεια.
  8. Μιλήστε για τα πρωτόκολλα που ακολουθείτε και να είστε ξεκάθαροι ως προς αυτά. Έτσι αποφεύγετε τις παρεξηγήσεις, τις ακυρώσεις και τις αρνητικές αξιολογήσεις (που σίγουρα δεν τις θέλουμε, γιατί μένουν ως εικόνα της επιχείρησής σας).
  9. Δείξτε στον χρήστη πως έχει την επιλογή, ακόμη και στην ακύρωση. Κάθε επιλογή μπορεί φυσικά να έχει τους όρους της, που εσείς καθορίζετε όπως επιθυμείτε. Είναι σημαντικό όμως να μην υπάρχουν κρυφές χρεώσεις ή «μικρά γράμματα». Όσο πιο ξεκάθαρα και κατανοητά, τόσο καλύτερα.

Bonus info: Ο χρήστης και δυνητικός πελάτης θέλει να γνωρίζει πως έχετε αυξημένο ενδιαφέρον για εκείνον κι έχετε κάνει την κατάλληλη προετοιμασία για λογαριασμό του, ώστε να έχει υγεία, να περάσει καλά και με ασφάλεια, να έχει πλούσιες επιλογές κατά τη διάρκεια της παραμονής του και να βιώσει μία ξεχωριστή εμπειρία όπως τη φαντάζεται κι ακόμη καλύτερα. Και να θυμάστε, οποιαδήποτε επιπλέον ιδέα για well- being είναι… ευπρόσδεκτη!