Ως “power words” χαρακτηρίζουμε εκείνες τις λέξεις, που προκαλούν μία ψυχική ή συναισθηματική απόκριση του αναγνώστη. Είναι πειστικές, επεξηγηματικές και μαζί με τα υπόλοιπα κομμάτια του copywriting παζλ, αυξάνουν τα conversion rates. Copywriting Power Words είναι οι λέξεις, που οι αναγνώστες δε μπορούν να αντισταθούν ή να μην επηρεαστούν από αυτές!
Μερικές ακόμη power copywriting words είναι αυτές, που ενέχουν μία υπερβολή. Μπορεί το σωστό κείμενο να μην πρέπει να έχει πολλά θαυμαστικά, αλλά χρειάζεται μερικές ενθουσιώδεις λέξεις οι οποίες τραβούν το ενδιαφέρον και σε κάνουν να θέλεις να μάθεις περισσότερα… Τέτοιες είναι για παράδειγμα οι λέξεις ή φράσεις “πολύ καλό”, “εκπληκτικό”, “απολαυστικό”, “μοναδικό”. Ό,τι προκαλεί συναίσθημα στον αναγνώστη, τον ελκύει. Το θέμα είναι να “μιλήσουμε” στο συναίσθημά του.
Ουσιαστικά οι power copywriting words είναι εκείνες οι λέξεις ή φράσεις, που θα πουλήσουν, που θα οδηγήσουν τον χρήστη να κάνει κλικ στον τίτλο, που θα διαβάσει μ’ ενδιαφέρον και μέχρι το τέλος το άρθρο, που θα του δώσει κίνητρο για αγορά, μία αλλαγή ή δράση, που θα μοιραστεί το συναίσθημά του.
Τέλος η χρήση των power copywriting words εξαρτάται από τη θεματολογία του κειμένου και το ύφος του μέσου όπου θα φιλοξενηθούν (άρα κι από το ύφος του αναγνώστη- χρήστη). Υπάρχουν περιπτώσεις που οι power copywriting words είναι το “γιατί”, καθώς δίνει την απαιτούμενη επεξήγηση και κάνει μία ανάλυση προς ενημέρωση. Αντίστοιχα άλλα θέματα καλούνται να διασφαλίσουν τον χρήστη με power copywriting words όπως είναι το “αποδεδειγμένα”, “βάσει της τάδε επιστημονικής έρευνας”, “ασφάλεια”, “διαβεβαιώνω” ή έννοιες που τονίζουν την καινοτομία/ πρωτοπορία, π.χ. “αποκλειστικά”, “σπέσιαλ”, “ειδικές”, “περιορισμένα” κ.ά.