Η τέχνη του copywriting προσαρμόζεται στις ανάγκες της κάθε εποχής. Ανανεώνει το λεξιλόγιο που χρησιμοποιεί ανά κλάδο της αγοράς, εμπλουτίζει το περιεχόμενό της κάνοντάς το πιο ελκυστικό και οπτικά και τελικά ισορροπεί ανάμεσα στους κανόνες και το ενδιαφέρον.
Το κείμενο αποτελεί μία πρόκληση, ώστε να καταφέρεις να δημιουργήσεις περιεχόμενο το οποίο θα αρέσει στο κοινό που απευθύνεσαι. Ποια είναι όμως τα πιο σύγχρονα copywriting tips, με τα οποία μπορείς να ξεκινήσεις;
Content: 9 συμβουλές για επιτυχημένο digital κείμενο
- Σχεδίασε ένα content map: Φαντάσου το περιεχόμενο, που επιθυμείς να δημιουργήσεις και ξεκίνησε να το «χτίζεις» σταδιακά.
- Δώσε βάση στους τίτλους: Χρησιμοποίησε τα h1, h2 κι εμπλούτισέ τα με power words και ειδικούς χαρακτήρες, όπως είναι τα νούμερα.
- Δημιούργησε/ Δώσε εικόνα με το περιεχόμενό σου: Αυτό σημαίνει ότι το κείμενό σου μπορεί να συμπεριλαμβάνει ένα βίντεο ή μία σχετική φωτογραφία.
- Διατήρησε μικρές και σύντομες τις παραγράφους: Άφησε στην άκρη όποια περιττή πληροφορία και δώσε την ευκαιρία στον αναγνώστη σου να μπορεί να διαβάσει το κείμενο εύκολα και γρήγορα.
- Μην ξεχνάς το CTA: Πολλές φορές κάνουμε το λάθος να δημιουργούμε ένα ελκυστικό κείμενο, αλλά ξεχνάμε να ορίσουμε το call- to- action για το οποίο ξεκινήσαμε να γράφουμε.
- Γνώρισε το κοινό σου: Μία συμβουλή που τονίζουμε συχνά στο GoogleLovesMe αφορά τη γνωριμία με το κοινό και το Μέσο στο οποίο απευθυνόμαστε. Αυτή η έρευνα θα ορίσει τελικά το ύφος και την ουσία του περιεχομένου μας.
- Κάνε έρευνα: Η έρευνα δεν αποτελεί μόνο δημοσιογραφικό στοιχείο. Όταν επιθυμούμε να γράψουμε ένα ελκυστικό και συνεπές κείμενο, χρειάζεται να γνωρίζουμε το αντικείμενο κι όπως προαναφέραμε, το κοινό μας. Εκτός αυτών όμως, η έρευνα συμβάλλει και στην έμπνευση για τη χρήση των κατάλληλων λέξεων.
- Βάλε μπροστά την πιο σημαντική πληροφορία: Η «είδηση» έρχεται πάντα πρώτη και μετά ακολουθεί η ιστορία και η ανάλυση. Πρώτα απ’ όλα λοιπόν φροντίζεις να αναφέρεις για τι θέμα θέλεις να ενημερώσεις.
- Συντάσσουμε με βάση τα keywords & key items: Δεν ξεχνάμε πως ο στόχος είναι να παράξουμε ένα ενδιαφέρον περιεχόμενο, τόσο για το κοινό όσο και τις μηχανές αναζήτησης. Οπότε οι λέξεις και φράσεις κλειδιά έχουν τον πρώτο και τελευταίο λόγο. Πάνω σε αυτό χτίζουμε τίτλους, υποτίτλους και περιεχόμενο.