Περιεχόμενο: Tι σημαίνει τελικά “καλό content”

Το διαδίκτυο συγκαταλέγεται πλέον μεταξύ των σημαντικότερων πηγών, που συμβουλεύεται ο καταναλωτής στο πλαίσιο της διαδικασίας της αγοράς. Αυτό σημαίνει πως ό,τι βρίσκει εκεί, μέσα στην πολλή πληροφορία, θέλει πλέον να είναι περιεχόμενο υψηλής ποιότητας και συγκεκριμένο ώστε να του δίνει τη λύση και να καλύπτει την ανάγκη του (για ενημέρωση, για αγορές, για έρευνα κ.ά.).

Το content που θέλουμε να έχουμε

  • Αυθεντικό και μοναδικό
  • Ενδιαφέρον και άξιο να γίνει share
  • Targeted
  • Επίκαιρο και έγκυρο
  • Σύντομο και περιεκτικό (γράφουμε συχνά, αλλά όχι πολλά)
  • Κατανοητό και ξεκάθαρο

Οι επιπλέον πινελιές που κάνουν το περιεχόμενο ενδιαφέρον

  • Συναισθηματικό (emotional) όπου και όσο χρειάζεται
  • Να δημιουργεί προσδοκίες στον υποψήφιο πελάτη
  • Να ικανοποιεί τις ανάγκες του υπάρχοντος πελάτη
  • Να μην είναι intrusive
  • Να συνδέει την επιχείρηση με μία εμπειρία (customer experience), ώστε να ταυτίζεται το κοινό