Health & Medical Copywriting: 9+ 1 tips για ένα «υγιές» περιεχόμενο

Η κειμενογράφηση στον κλάδο της υγείας και το health & medical copywriting απαιτούν γνώση, εμπειρία και πολλή έρευνα. Οτιδήποτε γράψετε πρέπει να αποτελεί διασταυρωμένη πληροφορία, ιδανικά από έναν ειδικό που αφορά στη θεματολογία του κειμένου, και κυρίως, να είναι κατανοητό από όλους (ή τουλάχιστον από το κοινό στο οποίο απευθύνεται).

Το copywriting στον συγκεκριμένο κλάδο των ιατρών, κλινικών και φαρμακείων είναι πιο περιορισμένο από οποιοδήποτε άλλο τομέα, αφού υπόκειται σε αρκετούς περιορισμούς.

Health & Medical Copywriting: Γιατί υπάρχει αγορά στον Κλάδο

Γιατί όλα πλέον υπάρχουν οnline, ακόμη και η συμβουλή ενός γιατρού ή η δυνατότητα να κλείσουμε ένα ραντεβού με τον ειδικό που θα επιλέξουμε κατόπιν έρευνας. Επιπλέον το Health & Medical Copywriting δημιουργεί προσωπική επαφή με τον χρήστη και τον δυνητικό ασθενή/ εξεταζόμενο. Το κατάλληλο κείμενο προσφέρει credibility, αφού απαντάει στις ερωτήσεις του εύκολα, γρήγορα και κατανοητά, ενώ παράλληλα βοηθάει τους ασθενείς να έχουν μία καθοδήγηση στην περίθαλψη.


Health & Medical Copywriting: Που πρέπει να κάνουμε focus

  1. Στην απλή, κατανοητή γραφή
    Στη διασταύρωση της πληροφορίας από ειδικό υγείας (γιατρό, κλινικό διατροφολόγο κ.ά. ειδικότητες
  2. Στην πλήρη και συγκεκριμένη αναφορά σε references και βιβλιογραφία
  3. Στην κατανόηση του αντικειμένου, είτε αφορά σε προϊόν είτε σε υπηρεσία, από εμάς τους ίδιους πριν γράψουμε γι’ αυτό
  4. Στην ευανάγνωστη δομή του κειμένου

Plus tips για ένα αποδοτικό content

  • Χρησιμοποιήστε σύντομες και περιεκτικές προτάσεις, με μία λογική αλληλουχία ώστε να κατανοεί ο αναγνώστης τη ροή και τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσει.
  • Ενημερωθείτε κατάλληλα για τα ηθικά κι ιατρικά ζητήματα ή τους κανόνες και νόμους, που εμπίπτει το θέμα για το οποίο γράφετε.
  • Μην ξεχνάτε το κοινό σας, το οποίο συνήθως δε διαθέτει πτυχίο ιατρικής αλλά είναι άτομα τα οποία αναζητούν με αγωνία πληροφορίες για ένα ζήτημα που απασχολεί είτε τους ίδιους είτε κάποιον δικό τους άνθρωπο.
  • Προσπαθείτε να διατηρείτε την ισορροπία ανάμεσα στην ιατρική πληροφορία- ενημέρωση και στη διαφήμιση. Ο στόχος σας παραμένει σε κάθε περίπτωση η κατάλληλη ενημέρωση του χρήστη και η τεκμηριωμένη γνώμη, η οποία δε θα μπερδεύεται καθοριστικά με την πώληση δυσκολεύοντας την απόφαση.
  • Αν διαθέτετε ή προβάλλετε μία υπηρεσία ή ένα προϊόν στον κλάδο της ιατρικής ή φαρμακευτικής, φροντίστε ώστε να ενημερώσετε επαρκώς για τη χρήση, χορήγηση και τα οφέλη εξηγώντας αναλυτικά (ιδανικά σε μία λίστα με bullets/ αρίθμηση).
  • Το Health & Medical Copywriting έχει άμεση ανάγκη από τα testimonials και τα case studies. Όσα περισσότερα κι όσο πιο έγκυρα θα απογειώσουν το κείμενό σας!