Brand story: Ο καλύτερος τρόπος να το πεις!

Ένα well- told brand story είναι αυτό που σας διαχωρίζει αρχικά από τον ανταγωνισμό, είτε πρόκειται για online είτε για offline επιχείρηση. Κι όπως έχει πει χαρακτηριστικά ο Scott David Cook, δισεκατομμυριούχος επιχειρηματίας, ιδρυτής της Intuit και διευθυντής του eBay Procter & Gamble, “Ένα brand δεν είναι αυτό που λέμε εμείς στον καταναλωτή, αλλά αυτό που λένε οι καταναλωτές μεταξύ…

Read more

Σκύλος- θεραπευτής: Ο ήρωας με τα τέσσερα πόδια

Αν έχεις σκύλο, ξέρεις πως στα δύσκολα αλλά και στα εύκολα, ο μικρός ήρωάς σου είναι εκεί. Θα αισθανθεί πως νιώθεις, θα σε βοηθήσει να προχωρήσεις, θα σου αλλάξει προς το καλύτερο την καθημερινότητα και θα σε κάνει να σκεφτείς πως «Ναι, αυτό είναι η ζωή. Απλά πράγματα, όπως ηρεμία, αγάπη και βόλτες». Έτσι λιτά, χωρίς πολλή σκέψη και στρες.…

Read more

Γεωργία Παράσχου: “Η προσφορά είναι ζήτημα κοινωνικής υπευθυνότητας – μια μάχη που δεν την αφήνεις αν δεν κερδίσεις”

Η Γεωργία Παράσχου είναι Ιδρύτρια του Humanity Greece και Διευθύντρια Πολιτισμού & Νεολαίας στον Όμιλο UNESCO Πειραιώς και Νήσων. Το γεγονός ότι το τελευταίο διάστημα τη βλέπουμε συχνά στα Μέσα και στα Social Media, δεν είναι καθόλου τυχαίο… Η Γεωργία, που γνώρισε έμπρακτα τον εθελοντισμό όταν ήταν 16 ετών μέσα από την UNESCO, «ρίχνεται» στη μάχη της προσφοράς και στέκεται…

Read more

Έχεις οκτώ δευτερόλεπτα για να τους κερδίσεις ή να τους κοιμίσεις

Ένα άρθρο που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό TIME  παρέθεσε έρευνα της Microsoft, που υπονοούσε ότι οι άνθρωποι έχουμε πλέον μία διάρκεια προσοχής μόλις στα οκτώ δευτερόλεπτα. Η συγκεκριμένη έρευνα τόνιζε πως το νέο, παγιωμένο, digital lifestyle που ακολουθούμε οι περισσότεροι (ειδικά κάτω των 65 ετών) δε μας διευκολύνει να εστιάσουμε. Η προσοχή μας έχει γίνει multitasking και η υπερπληροφόρηση μπερδεύει την…

Read more

Παιδί με σπερματοδότη: Δύο φίλες μιλούν για την εμπειρία τους

Η Αθηνά και η Σόνια είναι δύο φίλες που αποφάσισαν να αποκτήσουν παιδί με σπερματοδότη. Στην παρούσα φάση η Αθηνά έχει ξεκινήσει τη συλλογή ωαρίων, ώστε το 2022 να αποκτήσει το μωρό της, και η Σόνια σταμάτησε τις όποιες ενέργειες είχε κάνει με τον δότη που επέλεξε, αφού συνεχίζει τη διαδικασία σπερματέγχυσης με τον κολλητό φίλο της.  Πρόκειται για δύο…

Read more

Premium Content: Τι είναι & πως να το αξιοποιήσεις

Οι νέες τάσεις στη δημιουργία περιεχομένου συστήνουν δύο βασικά συστατικά. Το πρώτο είναι να δίνουμε λύσεις στο κοινό μας και το δεύτερο να επικοινωνούμε διαφορετικό content σε κάθε κανάλι και μέσο προβολής. Το τελευταίο εξηγείται άλλωστε, αφού τα κοινά διαφέρουν ανά μέσο επικοινωνίας. Ακόμη κι αν λέμε το ίδιο πράγμα, είναι σημαντικό να το εκφράζουμε στην αντίστοιχη «γλώσσα». Ο λόγος…

Read more

Χρήστος Κρασαδάκης: Ο γιατρός που γνώρισε στα παιδιά τις Πρώτες Βοήθειες

Η στήλη «Ήρωες της διπλανής πόρτας- Next Door Heroes» του GLM στο Savoir Ville θα φιλοξενεί συνεντεύξεις με πρόσωπα της καθημερινότητας, τα οποία έχουν κάνει ή προσφέρει κάτι σημαντικό στην κοινωνία. Ένας γιατρός λοιπόν αποτελεί σίγουρα μία καλή επιλογή προσώπου γι’ αυτή την πρώτη φιλοξενία. Πόσο μάλλον όταν αυτός ο γιατρός έχει δημιουργήσει, με αφορμή μία πολύ προσωπική ιστορία του,…

Read more

Vegan διατροφή & συνθετικό κρέας: Για το περιβάλλον

Η vegan διατροφή αποτελεί τάση, αλλά και μία πραγματικότητα σε έναν πλανήτη που έχει ανάγκη να «αναπνεύσει» και σε μία καθημερινότητα που ο σύγχρονος άνθρωπος προσπαθεί να παραμένει δυνατός, υγιής και ηθικά σωστός. Η στροφή στις διατροφικές επιλογές δεν είναι όμως μόνο ηθικό ζήτημα. Ο περιβαλλοντολόγος Γιώργος Ηλιόπουλος μάς εξηγεί αναλυτικά τη σύνδεση της τροφής που φτάνει στο πιάτο μας…

Read more

Υδροπλάνο: Ο εκδοτικός που πιστεύει στους “νέους”

To Yδροπλάνο ξεκίνησε τις «πτήσεις» του τον Φεβρουάριο του 2019. Φέτος έκλεισε κι επίσημα τα δύο πρώτα χρόνια της ζωής του. Πίσω από τον συγκεκριμένο εκδοτικό οίκο υπάρχουν πολλά πρόσωπα, που δουλεύουν μέρα και νύχτα, διατηρώντας πάντα ένα φωτεινό χαμόγελο, για να δείξουν έμπρακτα την αγάπη τους για το βιβλίο και να αναδείξουν νέα συγγραφικά ταλέντα. Κεντρικό πρόσωπο της «μηχανής»…

Read more

ngoHeroes: Γίνε ο ήρωας της διπλανής πόρτας!

Το ngoHeroes είναι η πρώτη πλατφόρμα εύρεσης εργασίας που απευθύνεται αμιγώς στο οικοσύστημα των ΜΚΟ στην Ελλάδα. Αποτελεί μια πρωτοβουλία της Civil Act και του HIGGS, καθώς οι δύο οργανώσεις αφουγκραστήκαν την καίρια ανάγκη ύπαρξης μιας ηλεκτρονικής πλατφόρμας εύρεσης εργασίας, η οποία θα συνδέει άμεσα ΜΚΟ και υποψηφίους που θέλουν να εργαστούν στον Κλάδο. Βασικό στόχο αποτελεί το Perfect Match,…

Read more